Skip to main content

Blog írás

Ön tudta, hogy...

A weboldal lelke a tartalom – de nem mindegy, hogy milyen!
Egy jól felépített weboldal létfontosságú az üzleti életben. Nem szabad azonban megfeledkezni a blog szerepéről sem, aminek marketing szempontból egyre hangsúlyosabb a szerepe.
Egy blog sokféleképpen tehet sikeressé, de csak akkor, ha a tartalom minőségi.

Ezért van szükség egy jó blogra

• A szakmai bloggal erősíthetjük a szakértői státuszunkat, amivel növelhetjük a hitelességünket – szívesebben választanak majd minket, mint a konkurenciát, ha látják a hozzáértést.
• A blog kiváló lehetőség arra, hogy edukáljuk az olvasókat, ezzel pedig igényt teremtsünk a vásárlásra.
• A blog segít megtartani a figyelmet: ha a termékek/szolgáltatások mellett érdekes és informatív tartalmat is kínálunk, nagyibb az esély rá, hogy a vásárlók rendszeresen visszatérnek.
• És persze itt van a Google: a legnépszerűbb kereső ma már igencsak okos, sok szempont alapján rangsorol. Minél relevánsabbak és frissebbek a blogos tartalmaink, annál előrébb kerülhetünk a keresőben. Azaz többen találnak meg, ami több vásárlást eredményez.
Sokan viszont megfeledkeznek arról, hogy a profi tartalom önmagában kevés: frissíteni is kell!
Sajnos nem elég egyszer rászánni az időt, megírni jó néhány cikket, és feltölteni a blogra. Ezzel ideig-óráig lehet eredményt elérni, azonban, ha nincsenek friss tartalmak, rövid életű lesz a siker.
Miért fontos a folyamatos frissítés?
• Segít fenntartani az érdeklődést. Ha rendszeresen érkeznek új, informatív, érdekes tartalmak, azzal elérhetjük, hogy az olvasók visszajárjanak, akár követhetnek is. A visszajáró olvasókból pedig stabil vásárlók lehetnek.
• A blog segítségével folyamatosan hallatunk magunkról, így jelen marad az oldal a köztudatban.
• Ha a blogon hosszabb ideig nem jelenik meg új cikk, a látogatók azt hihetik, nem is aktív az oldal, így vásárolni sem itt fognak.
• A Google helyezésünket elveszíthetjük, ha nem újul meg a tartalom, hiszen a rangsorolásnál fontos szempont, hogy az oldal mikor frissült utoljára, illetve milyen gyakran frissül.
Egy jó blogot összerakni persze nem könnyű: meg kell találni azokat a témákat, ami érdekli a nagyérdeműt, aztán még jól meg is kell írni a cikkeket. Mindezt pedig nem árt rendszeresen tenni, ha eredményeket is szeretnénk látni.
blog

A legtöbb vállalkozónak erre nincs kapacitása. De ezért vagyok én!

Érthető, hogy a sok egyéb feladat mellett a „háttérmunkákat” mindig halogatja az ember, csakhogy ennek hosszútávon láthatja kárát a cég. Érdemes az ilyen feladatokat kiszervezni, hogy semmi ne szoruljon háttérbe, ami fontos.

Ha nincs kapacitás gondoskodni a blogos tartalmakról, én szívesen megteszem!

Ebben tudok segíteni:
• Rendszeresen biztosítok új tartalmakat az oldalra, különböző témákban
• A megfelelő képekkel színesítem a cikkeket
• Igény szerint a feltöltést is vállalom
• Gondoskodom arról, hogy ne maradjanak el az új posztok
Foglalkozzon azzal, amihez a legjobban ért, én majd foglalkozom a blogjával!

Árak

8000-12 000 Ft

1 db, 350-500 szavas / 2.500-3.000 karakteres blogcikk egyszeri megbízás esetén

40 000-50 000 Ft/hó

Rendszeres megbízás esetén. A kívánt terjedelem függvényében, ami magában foglalja az alábbiakat: Havi 4 blog szövegének megírása, 300-500 szó/cikk.

Egyéb felmerülő kérdések esetében az alábbi elérhetőségeimen vagyok elérhető munkanapokon 9-17 óráig.

Metz Dániel
Online marketing és professzionális online asszisztens

Elérhetőségek

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

+36 20 391 3408

munkanapokon 9-17 h
Közösségi jelenlét