Növeld a produktivitásod a Trello segítségével
Elfoglalt vállalkozó vagy? Több projekted fut párhuzamosan? Sok emberrel dolgozol együtt és kezdesz elveszni a részletekben? Hosszadalmas kikeresni egy fontos információt a hetekkel ezelőtti chat-beszélgetésből vagy e-mailből? Jó lenne együtt látni az egyes részfeladatokat és azok folyamatát, készültségét? Mindezt mindig naprakészen?
Virtuális asszisztens vagy és átláthatóan akarod kezelni az ügyfeleiddel kapcsolatos teendőket? Szeretnéd, hogy lássák éppen hol tartasz a feladatokkal?
Szervezed a családi nyaralást? Saját ötleteid és terveid szeretnéd egy helyen rendszerezni és követni azok megvalósulását?
Ha maximálni szeretnéd a produktivitásodat és nem tudod, hol kezdd el a project managementet, akkor a Trello lesz a legjobb barátod! Megoldást nyújt mindezekre a kihívásokra! Ez az egyik legnépszerűbb online ingyenes feladatkezelő szoftver, amely segít átláthatóvá tenni egy nagyobb projekten belül saját és csapatunk konkrét teendőit. Kollégáinkat, virtuális asszisztensünket, külső szakértőket is könnyen integrálhatunk egy-egy folyamatba. A kezelése nagyon egyszerű és teljesen felhasználóbarát, nem igényel profi számítástechnikai tudást és magyar nyelven is elérhető. A mobilappnak köszönhetően mindig képben lehetsz az aktuális projektjeiddel. Könnyen kezelhető, rendezett felület és a lehetőségek végtelenek!
Röviden a működéséről
Kiindulásként egy táblát (board) hozhatsz létre, amelyet teljes mértékben személyre szabható. (Háttér, színek, képek kiválasztása.) Lehet csak általad használt privát módot választani, de másokkal is megoszthatod.
A táblán különböző listákat tudsz elhelyezni, melyek mutatják, hogy az adott feladat mely fázisban van. (pl . ötletek, teendők, folyamatban, kész) Ez már magát a munkafolyamatot is jól leképezi. A listákon feladatokat (kártyákat) helyezhetsz el. A létrehozott feladatokat könnyedén tudod pakolgatni az egyes listák között aszerint, hogy milyen fázisban vannak. Drag’n drop rendszerben könnyen áthelyezhetőek. Bármikor készíthetsz újakat vagy törölheted őket. Korlátlan lehetőség van a listák és feladatok sokféleségében.
A feladatokat priorálhatod, címkézheted, megjelölheted színekkel, delegálhatod, teendőlistákat hozhatsz létre, határidőt tűzhetsz. Egy-egy feladat alatt interaktívan tudtok kommunikálni egymással vagy csatolhatsz képeket, fileokat, videókat… Könnyen összekapcsolható más alkalmazásokkal. (Google Drive, Dropbox…)
A feladatok átláthatóak és vizuálisan jól követhető az egész folyamat. pl. a kártyákon megjelenik az adott feladatért felelős arcképe, hogy mennyi teendő kész a listáról, mi a határidő, milyen kategóriába tartozik a feladat és épp milyen fázisban van.
A megbízótól érkező e-maileket közvetlenül a Trello rendszerbe integrálhatod, így rögtön egy új feladatként jelenik meg a tábládon és már kezdődhet is a munka! A vezető döntése szerint minden fontos lépés jóváhagyásához köthető. A folyamat szabályozása teljesen a cég alapelveihez, folyamataihoz igazítható.
Pár hasznos billentyűkombináció a végére, ami meggyorsítja a program használatát
/ - keresés
enter – új kártyát készít
space – magunkat jelöl meg a feladatra
A - mást jelöl meg a feladatra
C - feladat archiválása
D - határidőzés
Virtuális asszisztens vagy és átláthatóan akarod kezelni az ügyfeleiddel kapcsolatos teendőket? Szeretnéd, hogy lássák éppen hol tartasz a feladatokkal?
Szervezed a családi nyaralást? Saját ötleteid és terveid szeretnéd egy helyen rendszerezni és követni azok megvalósulását?
Ha maximálni szeretnéd a produktivitásodat és nem tudod, hol kezdd el a project managementet, akkor a Trello lesz a legjobb barátod! Megoldást nyújt mindezekre a kihívásokra! Ez az egyik legnépszerűbb online ingyenes feladatkezelő szoftver, amely segít átláthatóvá tenni egy nagyobb projekten belül saját és csapatunk konkrét teendőit. Kollégáinkat, virtuális asszisztensünket, külső szakértőket is könnyen integrálhatunk egy-egy folyamatba. A kezelése nagyon egyszerű és teljesen felhasználóbarát, nem igényel profi számítástechnikai tudást és magyar nyelven is elérhető. A mobilappnak köszönhetően mindig képben lehetsz az aktuális projektjeiddel. Könnyen kezelhető, rendezett felület és a lehetőségek végtelenek!
Röviden a működéséről
Kiindulásként egy táblát (board) hozhatsz létre, amelyet teljes mértékben személyre szabható. (Háttér, színek, képek kiválasztása.) Lehet csak általad használt privát módot választani, de másokkal is megoszthatod.
A táblán különböző listákat tudsz elhelyezni, melyek mutatják, hogy az adott feladat mely fázisban van. (pl . ötletek, teendők, folyamatban, kész) Ez már magát a munkafolyamatot is jól leképezi. A listákon feladatokat (kártyákat) helyezhetsz el. A létrehozott feladatokat könnyedén tudod pakolgatni az egyes listák között aszerint, hogy milyen fázisban vannak. Drag’n drop rendszerben könnyen áthelyezhetőek. Bármikor készíthetsz újakat vagy törölheted őket. Korlátlan lehetőség van a listák és feladatok sokféleségében.
A feladatokat priorálhatod, címkézheted, megjelölheted színekkel, delegálhatod, teendőlistákat hozhatsz létre, határidőt tűzhetsz. Egy-egy feladat alatt interaktívan tudtok kommunikálni egymással vagy csatolhatsz képeket, fileokat, videókat… Könnyen összekapcsolható más alkalmazásokkal. (Google Drive, Dropbox…)
A feladatok átláthatóak és vizuálisan jól követhető az egész folyamat. pl. a kártyákon megjelenik az adott feladatért felelős arcképe, hogy mennyi teendő kész a listáról, mi a határidő, milyen kategóriába tartozik a feladat és épp milyen fázisban van.
A megbízótól érkező e-maileket közvetlenül a Trello rendszerbe integrálhatod, így rögtön egy új feladatként jelenik meg a tábládon és már kezdődhet is a munka! A vezető döntése szerint minden fontos lépés jóváhagyásához köthető. A folyamat szabályozása teljesen a cég alapelveihez, folyamataihoz igazítható.
Pár hasznos billentyűkombináció a végére, ami meggyorsítja a program használatát
/ - keresés
enter – új kártyát készít
space – magunkat jelöl meg a feladatra
A - mást jelöl meg a feladatra
C - feladat archiválása
D - határidőzés