Skip to main content

Növeld a produktivitásod a Trello segítségével

Elfoglalt vállalkozó vagy? Több projekted fut párhuzamosan? Sok emberrel dolgozol együtt és kezdesz elveszni a részletekben? Hosszadalmas kikeresni egy fontos információt a hetekkel ezelőtti chat-beszélgetésből vagy e-mailből? Jó lenne együtt látni az egyes részfeladatokat és azok folyamatát, készültségét? Mindezt mindig naprakészen?

Virtuális asszisztens vagy és átláthatóan akarod kezelni az ügyfeleiddel kapcsolatos teendőket? Szeretnéd, hogy lássák éppen hol tartasz a feladatokkal?

Szervezed a családi nyaralást? Saját ötleteid és terveid szeretnéd egy helyen rendszerezni és követni azok megvalósulását?

Ha maximálni szeretnéd a produktivitásodat és nem tudod, hol kezdd el a project managementet, akkor a Trello lesz a legjobb barátod! Megoldást nyújt mindezekre a kihívásokra! Ez az egyik legnépszerűbb online ingyenes feladatkezelő szoftver, amely segít átláthatóvá tenni egy nagyobb projekten belül saját és csapatunk konkrét teendőit. Kollégáinkat, virtuális asszisztensünket, külső szakértőket is könnyen integrálhatunk egy-egy folyamatba. A kezelése nagyon egyszerű és teljesen felhasználóbarát, nem igényel profi számítástechnikai tudást és magyar nyelven is elérhető. A mobilappnak köszönhetően mindig képben lehetsz az aktuális projektjeiddel. Könnyen kezelhető, rendezett felület és a lehetőségek végtelenek!

Röviden a működéséről

Kiindulásként egy táblát (board) hozhatsz létre, amelyet teljes mértékben személyre szabható. (Háttér, színek, képek kiválasztása.) Lehet csak általad használt privát módot választani, de másokkal is megoszthatod.

A táblán különböző listákat tudsz elhelyezni, melyek mutatják, hogy az adott feladat mely fázisban van. (pl . ötletek, teendők, folyamatban, kész) Ez már magát a munkafolyamatot is jól leképezi. A listákon feladatokat (kártyákat) helyezhetsz el. A létrehozott feladatokat könnyedén tudod pakolgatni az egyes listák között aszerint, hogy milyen fázisban vannak. Drag’n drop rendszerben könnyen áthelyezhetőek. Bármikor készíthetsz újakat vagy törölheted őket. Korlátlan lehetőség van a listák és feladatok sokféleségében.

A feladatokat priorálhatod, címkézheted, megjelölheted színekkel, delegálhatod, teendőlistákat hozhatsz létre, határidőt tűzhetsz. Egy-egy feladat alatt interaktívan tudtok kommunikálni egymással vagy csatolhatsz képeket, fileokat, videókat… Könnyen összekapcsolható más alkalmazásokkal. (Google Drive, Dropbox…)

A feladatok átláthatóak és vizuálisan jól követhető az egész folyamat. pl. a kártyákon megjelenik az adott feladatért felelős arcképe, hogy mennyi teendő kész a listáról, mi a határidő, milyen kategóriába tartozik a feladat és épp milyen fázisban van.

A megbízótól érkező e-maileket közvetlenül a Trello rendszerbe integrálhatod, így rögtön egy új feladatként jelenik meg a tábládon és már kezdődhet is a munka! A vezető döntése szerint minden fontos lépés jóváhagyásához köthető. A folyamat szabályozása teljesen a cég alapelveihez, folyamataihoz igazítható.


Pár hasznos billentyűkombináció a végére, ami meggyorsítja a program használatát

/ - keresés

enter – új kártyát készít

space – magunkat jelöl meg a feladatra

A - mást jelöl meg a feladatra

C - feladat archiválása

D - határidőzés
Metz Dániel
Online marketing és professzionális online asszisztens

Elérhetőségek

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

+36 20 391 3408

munkanapokon 9-17 h
Közösségi jelenlét