Céges Facebook oldal kezelés tippek 2019

Szinte a honlapom indulásával egy időben kezdtem ismerkedni a céges Facebook oldal kezelés rejtelmeivel. Ebben a blog bejegyzésben megosztok pár tippet. 

Töltsd ki a névjegyet

Az adatok megadása és a képek fezöltése itt ugyan olyan fontos, mint a Google Cégem esetében, ezért ne sajnáljuk rá az időt.

A jó borító kép

Fontos a jó borítókép. Mikor legutóbb saját borító képemet csináltam bennem is felmerül az alábbi kérdés. Oké legyen, de milyen? Evvel kapcsolatba két javaslatom van. Az első gondold át mivel is foglalkozok vállalkozásod és keress a témában képeket. A másik javaslat pedig, hogy a Facebook borító kép színvilágban egyezzen honlapod színvilágával.

Használd a felhívás gombot

Oldaladon egy felhívás (CTA) gombot is elhelyezhetsz, amivel különféle lépésekre ösztönözheted oldalad látogatóit. Temérdek opciód van – „Foglalás most”, „Kapcsolatfelvétel”, „Regisztráció”, „Bolt felkeresése”, „Alkalmazás indítás” és így tovább. A beállításhoz nem kell mást tenned, mint a gombra kattintani oldalad jobb felső sarkában, közvetlenül a borítókép alatt. Ez a gomb egyetlen üzleti oldalról sem hiányozhat – hogy mi áll rajta, az persze célodtól függ.

Posztolj videót

Ha elolvastál már akár csak egy közösségi média marketinges trendekről szóló cikket az előző két évben, akkor tisztában vagy vele, hogy a videó továbbra is a marketing csúcsa. Valójában nem kell marketing szakértőnek lenni ahhoz, hogy felfigyeljen erre az ember – elég csak végiggörgetned személyes Facebook hírfolyamodat, és temérdek videóval találkozol majd. Elismerem, hogy nem kis munka egy terméről, vagy szolgáltatásról egy minőségi kis videót összeállítani, de megéri.

fb1.png

Használd a célközönség elemzéseket

Ezek arra jók, hogy jobban megismerd célközönségedet, ezáltal még jobban testre szabott hirdetést tudsz feladni a Facebook on. Tudsz helyre szűrni, akár egy városra szürkítve, korra, nemre. A keresési eredményt kategóriákra bontva tudod megnézni, elemezni. Demográfiai adatok, Oldalkövetések, Földrajzi hely, Tevékenység. Mikor ez meg van van lehetőséged menteni és később használni az összeállított célcsoportot De arra is van lehetőség, hogy közvetlen a beállítás után hirdetést adj fel.